FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Co robimy ?

Czym jest pozycjonowanie stron ?

 

Pozycjonowanie jest procesem złożonym z wielu działań prowadzących do osiągnięcia wysokich pozycji dla pożądanych fraz w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych. Jest to najskuteczniejsza oraz najtańsza forma promocji serwisu internetowego.

Czas potrzebny na osiągnięcie zadowalającej pozycji w wyszukiwarce nie jest jednolity dla każdej frazy oraz każdego serwisu. Pierwszym krokiem do odniesienia sukcesu jest dobór właściwych fraz. Nie jest sztuką podniesienie rankingu strony firmowej dla haseł, które nie pozwolą firmie pozyskać klientów. Wraz z naszymi klientami przeprowadzamy analizę rynku oraz sugerujemy dobór optymalnych słów kluczowych.

Pracę rozpoczynamy od przygotowania Audytu SEO i na jego podstawie wprowadzamy zmiany w samym serwisie. Nasz klient ma pełen wgląd do wprowadzanych zmian na każdym etapie procesu. Nie stosujemy nieetycznych metod pozycjonowania dzieki czemu efekty są stabilne i trwałe a sam proces jest bezpieczny i zgodny z wytycznymi Google.

Daj się odszukać !

Najwyższej jakości serwis internetowy to wizytówka Twojej firmy, jednak kwestią równie istotną jest jego odpowiednie wyeksponowanie w sieci. Obecność na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwania to najlepszy sposób na szybki zwrot kosztów związanych z budową serwisu internetowego, możliwość dotarcia do zainteresowanej naszym produktem lub usługą grupy internautów. Obecność na czołowych miejscach wyników wyszukiwania to widoczny znak, że nasza firmy należy do liderów w swojej branży, jest solidna i godna zaufania.

Pozycjonowanie to reklama o znikomym poziomie agresywności. Internauta otrzymuje tylko taką informację, jakiej szuka.

Pozycjonowanie to najlepszy sposób na maksymalne wykorzystanie internetu, jako medium reklamowego, dlatego złóż zapytanie ofertowe i daj się odszukać swoim klientom !

 

Oferta pozycjonowania obejmuje:

  • Pozycjonowanie strony pod wskazanymi frazami.
  • Utrzymanie pozycji w przypadku przejścia do nas z firmy konkurencyjnej.
  • Optymalizacja serwisu pod kątem wyszukiwarek.
  • Doradztwo w doborze oraz analiza skuteczności dla różnych słów kluczowych.
  • Stały monitoring pozycji serwisów.
  • Przesyłanie comiesięcznych raportów dla pozycjonowanych fraz.